De Gussem Trainingen zijn steeds hands-on, resultaatsgericht en flexibel. We gaan uit van onze jarenlange ervaring om impactvolle trainingen aan te bieden op maat van de noden van de klant en de deelnemers.
Tevreden klanten zijn een maatstaf voor het succes van een organisatie. Een klantgerichte organisatie stelt de klant centraal bij de aspecten zoals verkoop, service, het onderhouden van contacten en de communicatie. Efficiënt en succesvol met klanten omgaan kan je leren!
De Gussem Training en Consulting heeft een uitstekende expertise in deze trainingen
Telefonisch en/of fysiek onthaal
Ontdek uiteenlopende onthaaltechnieken
om positief met klanten om te gaan
in alle mogelijke scenario’s.
Klachtenbehandeling en omgaan met agressieve klanten en lastige situaties
Krijg inzicht in agressief gedrag en
breng weer rust in het gesprek met behulp
van de juiste communicatietechnieken.
Fysiek en/of online verkopen met resultaat
Pas je verkooptechnieken aan:
Klanten staan nu ook open voor zowel online als live gesprekken.
Verbindende communicatie en leiderschap zijn de pijlers van een succesvolle samenwerking van een team. Feedback is een ideaal bindmiddel, niet alleen voor leidinggevenden maar ook voor de wisselwerking en verbinding tussen collega’s en daar horen heel wat specifieke soorten gesprekken bij die allen hun eigen aanpak hebben.
Coachend motiverend leidinggeven
Stimuleer de zelfsturing en betrokkenheid van medewerkers
en verhoog hun autonomie en productiviteit.
Feedback geven, krijgen en vragen
Gebruik feedback in de juiste context
om verbinding te creëren binnen de werkomgeving.
1:1, functionerings- en evaluatiegesprekken
Structuur en handvatten voor leidinggevenden
voor het voeren van meer formele functioneringsgesprekken.
Met gebruik van de juiste time management technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever. Zo gaat iedere medewerker energieker aan de slag en met een beter resultaat en minder stress.
Efficiënt vergaderen in een hybride omgeving
De juiste ingrediënten en technieken voor doelgerichte en efficiënte vergaderingen.
Time management
en stress management
Met gebruik van de juiste technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever.
Aan/afwezigheidsbeleid
en verzuimbeleid
Opvolging en ondersteuning van werknemers tijdens en na hun ziekteperiode.
Presentatietechnieken
Overtuigend presenteren:
van ongemak naar rust
Train the trainer
Opleiden en informeren
op een bevattelijke manier