Training en opleiding

De Gussem Trainingen zijn steeds hands-on, resultaatsgericht en flexibel. We gaan uit van onze jarenlange ervaring om impactvolle trainingen aan te bieden op maat van de noden van de klant en de deelnemers.

Klantgerichtheid

Tevreden klanten zijn een maatstaf voor het succes van een organisatie. Een klantgerichte organisatie stelt de klant centraal bij de aspecten zoals verkoop, service, het onderhouden van contacten en de communicatie. Efficiënt en succesvol met klanten omgaan kan je leren!

De Gussem Training en Consulting heeft een uitstekende expertise in deze trainingen


Ontdek uiteenlopende onthaaltechnieken om positief met klanten om te gaan in alle mogelijke scenario’s.

Meer weten

Krijg inzicht in agressief gedrag en breng weer rust in het gesprek met behulp van de juiste communicatietechnieken.

Meer weten

Pas je verkooptechnieken aan:

Klanten staan nu ook open voor zowel online als live gesprekken.

Meer weten
Trainingen met een specifieke invalshoek kunnen steeds op maat worden uitgewerkt. Zo kan bijvoorbeeld in detail ingegaan worden op assertiviteit of verbindende communicatie met klanten. Aarzel niet om contact op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.
Verbindend communiceren en samenwerken

Verbindende communicatie en leiderschap zijn de pijlers van een succesvolle samenwerking van een team. Feedback is een ideaal bindmiddel, niet alleen voor leidinggevenden maar ook voor de wisselwerking en verbinding tussen collega’s en daar horen heel wat specifieke soorten gesprekken bij die allen hun eigen aanpak hebben.


Stimuleer de zelfsturing en betrokkenheid van medewerkers en verhoog hun autonomie en productiviteit.

Meer weten

Gebruik feedback in de juiste context

om verbinding te creëren

binnen de werkomgeving.

Meer weten

Structuur en handvatten voor leidinggevenden

voor het voeren van meer formele functioneringsgesprekken.

Meer weten
Via trainingen op maat kunnen we ook zeker ingaan op andere aspecten zoals assertiviteit, presentatietechnieken, spreken voor publiek,... Neem zeker contact met ons op om de opties door te nemen.
Efficiëntieverbetering

Met gebruik van de juiste time management technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever. Zo gaat iedere medewerker energieker aan de slag en met een beter resultaat en minder stress.


De juiste ingrediënten en technieken voor doelgerichte en efficiënte vergaderingen.

Meer weten

Met gebruik van de juiste technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever.

Meer weten

Opvolging en ondersteuning van werknemers tijdens en na hun ziekteperiode.

Meer weten
Heb je interesse in andere onderwerpen zoals verkooptechnieken, stressmanagement of delegeren?
Neem contact met ons op voor een uitgewerkt aanbod op maat.
Wat onze klanten zeggen
  • "Hanteerbare kapstokken om mee te nemen naar de praktijk. Via oefeningen zicht op eigen onderhandelen."
    Deelnemer Onderhandelen
  • "Opleiding behandelt alle vlakken.Veel praktische en realistische voorbeelden die erg herkenbaar zijn."
    Deelnemer Verkooptechnieken
  • "De opleidingen die ik reeds bij u gevolgd heb, waren steeds interessant en heel bruikbaar in de praktijk."
    Deelnemer Telefonische Prospectie
  • "Norbert geeft zijn trainingen op een duidelijke en speelse manier. Hij zorgt ervoor dat iedereen betrokken is en actief meedoet."
    Deelnemer Verkooptechnieken
  • "Nog nooit een opleiding georganiseerd met dergelijke positieve en lovende commentaren."
    Deelnemer Samenwerken - Teambuilding
  • "Zeer goed, rustig gebracht en je merkt dat de trainer zeer ervaren is. Zeer nuttige tips ontvangen."
    Deelnemer Telefonisch Prospecteren
  • "Zeker interessant! Eén dag telefonisch prospecteren is voldoende om jezelf bij te schaven. De tips zijn zeer gericht, positief en gemakkelijk toe te passen in je eigen praktijk"
    Deelnemer Telefonisch Prospecteren
  • "Zeer praktijkgericht, met voldoende oefening. Trainer is zeer beslagen in zijn vak en weet het boeiend over te brengen."
    Deelnemer Motiverend Leidinggeven
  • "Het was aangenaam dialogeren met jou. En tof ook dat je jezelf op het einde niet opdringt met een moraliserend vingertje maar dat je de praktische toepassing van de tips in alle vrijheid en wijsheid overlaat aan je cursisten."
    Deelnemer Time Management
  • "Het feit om tijdens de training geconfronteerd te worden met de eigen werkmethoden en aanpak wordt als zeer confronterend ervaren maar het is tevens de ideale stimulans om het in de toekomst anders te doen. De trainer laat ruimte om nieuwe methodes op eigen manier aan te pakken en is zeer flexibel en geduldig."
    Deelnemer Motiverend Leidinggeven
Contactgegevens
Of neem contact op via onderstaand formulier
De Gussem Training & Consulting

Rijsbrugge 10
9051 Gent
Telefoon: 0473/91.52.06

Email: norbert.degussem@skynet.be
Connecteren op Linkedin
Jouw gegevens worden zorgvuldig behandeld. We gebruiken ze enkel om contact met jou op te nemen in het kader van het bericht dat je naar ons verstuurt.