De Gussem Trainingen zijn steeds hands-on, resultaatsgericht en flexibel. We gaan uit van onze jarenlange ervaring om impactvolle trainingen aan te bieden op maat van de noden van de klant en de deelnemers.
Tevreden klanten zijn een maatstaf voor het succes van een organisatie. Een klantgerichte organisatie stelt de klant centraal bij de aspecten zoals verkoop, service, het onderhouden van contacten en de communicatie. Efficiënt en succesvol met klanten omgaan kan je leren!
De Gussem Training en Consulting heeft een uitstekende expertise in deze trainingen
Ontdek uiteenlopende onthaaltechnieken om positief met klanten om te gaan in alle mogelijke scenario’s.
Krijg inzicht in agressief gedrag en breng weer rust in het gesprek met behulp van de juiste communicatietechnieken.
Pas je verkooptechnieken aan:
Klanten staan nu ook open voor zowel online als live gesprekken.
Verbindende communicatie en leiderschap zijn de pijlers van een succesvolle samenwerking van een team. Feedback is een ideaal bindmiddel, niet alleen voor leidinggevenden maar ook voor de wisselwerking en verbinding tussen collega’s en daar horen heel wat specifieke soorten gesprekken bij die allen hun eigen aanpak hebben.
Stimuleer de zelfsturing en betrokkenheid van medewerkers en verhoog hun autonomie en productiviteit.
Gebruik feedback in de juiste context
om verbinding te creëren
binnen de werkomgeving.
Structuur en handvatten voor leidinggevenden
voor het voeren van meer formele functioneringsgesprekken.
Met gebruik van de juiste time management technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever. Zo gaat iedere medewerker energieker aan de slag en met een beter resultaat en minder stress.
De juiste ingrediënten en technieken voor doelgerichte en efficiënte vergaderingen.
Met gebruik van de juiste technieken beheer je je tijd efficiënter en productiever.
Opvolging en ondersteuning van werknemers tijdens en na hun ziekteperiode.