Training: "Feedback geven, krijgen en vragen"

Gebruik feedback in de juiste context om verbinding te creëren binnen de werkomgeving.

Programma
De opleiding is hoofzakelijk maatwerk op basis van de persoonlijke communicatiestijl en -vaardigheden, toch zijn onderstaande items standaard aanwezig:
• Wat is feedback?
• Hoe en wanneer geef ik feedback?
• Wat is het doel van feedback?
• Hoe geef ik op een verbindende manier positieve/negatieve feedback?
• Hoe ga ik op een verbindende manier om met positieve/negatieve feedback?
• Waarom en wanneer vraag ik feedback?
• Johari venster ter verduidelijking.

Voor wie?
Voor iedereen die goed in zijn job wil staan en dat wil delen met zijn collega’s. Deze training is geschikt voor medewerkers en leidinggevenden die begaan zijn met werkbaar werk en op een correcte manier feedback willen geven, ontvangen en vragen. Voor iedereen die feedback in de juiste context wenst zien en niet enkel als negatieve kritiek.



Waarom?
Omdat feedback de ideale communicatietechniek is om in voortdurende verbinding te staan en aan motivatie en vertrouwen te werken.



Doelstelling
Zo keer je terug naar je werkplek:
• Je beschikt over de juiste technieken om correct om te gaan met feedback.
• Je bent ervan overtuigd dat feedback een echte meerwaarde heeft.
• Je beseft dat het geven van feedback voor een betere werkomgeving zorgt.
• Je bent gemotiveerd om de opgedane kennis meteen uit te testen.



Combineren
Deze opleiding combineert perfect met de training functioneringsgesprekken en wordt vaak samen gegeven. De training rond assertiviteit past er ook naadloos bij.

Meer informatie of deze training boeken?