Training: "Fysiek en/of online verkopen met resultaat"

Pas je verkooptechnieken aan: Klanten staan nu ook open voor zowel online als live gesprekken.

Programma
De inhoud wordt in onderling overleg met de klant afgesproken en op het bedrijf en zijn producten afgestemd.
Standaard komen meestal de volgende items aan bod:
• De voorbereiding (bedrijf en contactpersoon)
• Klantentypologie
• Elevator pitch/socializing
• De vragenronde : behoeften detectie
• LSD
• Open vraagstelling en actief luisteren
• Productvoorstelling: invullen van de behoefte
• Omgaan met weerstanden
• Prijsnegotiatie
• Afronden en afsluiten

Voor wie?
Alle beginnende en aan herbronning toe zijnde sales. Uitermate geschikt voor sales die vastgelopen zijn in een routine stramien en elke klant op dezelfde manier behandelen terwijl elke mens en zijn omgeving uniek zijn. Voor sales die op zoek zijn naar nieuwe invalshoeken.


Waarom?
Als je al lang in de sales zit heb je de neiging om over te schakelen op routine terwijl elk gesprek nieuw is. Routine heeft als valkuil dat jij als verkoper de belangrijkste bent (want je wil verkopen) maar de behoeften van de klant/prospect wat uit het oog aan het verliezen bent. Voor beginners is het een overview over de verschillende cruciale momenten in een sales gesprek.


Doelstelling
Zo keer je terug naar je werkplek:
• Met goesting om te verkopen!
• De tips en inzichten zijn een directe call to action.
• De verkoopbatterijen zijn terug opgeladen.


Combineren
Deze training wordt dikwijls gecombineerd met opleidingen rond verbindende communicatie en telefonische prospectie.

Meer informatie of deze training boeken?